ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 1
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 8
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 10
  • بازديد کننده ديروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 10
  • بازديد ماه : 12
  • بازديد سال : 20
  • بازديد کلي : 2,415
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.141.35.238
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

نرم افزار افزایش بازدید سایت

این برنامه با استفاده از IP ها و لوکیشن هاس مختلف بازدید وبلاگ و رتبه الکسای شما رو افزایش میده

امکان ورودی از گوگل هم داره که  رتبه وبلاگ شمارو توی گوگل افزایش میده

بعد از جست و جو های فراوان بهترین برنامه ممکن رو برای شما آماده کردم

این مطلب بصورت رایگان می باشد و در هر صفحه ای از وبسایت ها دیدین باز هم رایگان می باشد

 

نرم افزار افزایش بازدید

 



 دانلود Interactive Atlas of Human Anatomy v3.0 نرم افزار دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان
| لینک های دانلود تصحیح شدند| 
در پست امروز وبسایت میهن دانلود، دایرة المعارفی ویژه ی علاقه مندان به آناتومی بدن انسان را برای دانلود آماده کرده ایم. Interactive Atlas of Human Anatomy همانند یک اطلس آموزشی در زمینه ی شناخت آناتومی بدن انسان است. دایرة المعارف گویای آناتومی بدن انسان شامل صدها تصویر کوچک و بزرگ از اجزای مختلف بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم به همراه نام آن ها، تلفظ صحیح نام و جزئیات هر آناتومی است.اطلس های آناتومی رشته های پزشکی بسیار حجیم و سنگین می باشد و طبیعتا امکان حمل و نقل این اطلس ها توسط پزشکان مقدور نیست.این نرم افزار را می توان به عنوان اطلسی جامع از آناتومی بدن انسان نام برد که پزشکان و علاقه مندان به این مبحث می توانند به راحتی از آن برای یادگیری، مطالعه و مرور استفاده کنند.کاربران این نرم افزار می توانند تصاویر منحصر به فرد این اطلس را به راحتی چاپ کنند یا می توانند در ضمیمه و بخش های مختلف یادداشت هایی اضافه کنند.این نرم افزار را می توان به عنوان یک نرم افزار آموزشی در دانشگا ها نیز استفاده کرد که اساتید می توانند به راحتی و با قطعیت به مطالب این دایرة المعارف استناد کنند. 
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download

با سلام.

امروز برنامهی هک wifi یا همان اینترنت بیسیم را براتون گذاشتم که برید حالشو ببرید ولی اگه کسی رو هک کردین الاهی یک هکر رد هت بیاد کتون کنهههههه

 انم بگم که هرگونه استفاده ی نادرس از این برنامه به گردن خود استفاده کننده است و اینجانب و این سایت هیچ مسیولیتی قبول نمیکنیم.

 


ادامه مطلب

این هم لوگو ی جدید سایت و البته نمونه کار بنده برای طراحی لوگو و هدر البته هنوز نیاز به کار داره !!!

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 
(دانلود رایگان  به همراه لینک خرید پستی )

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازیMax Payne 3 شخصیت اول بازی می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

 

ادامه مطلب دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! - MAX PAYNE 

RELOADED

پلتفورم : pc
ژانر:  Action
تاریخ انتشار جهانی : 24.06.2012
نوع  فایل : RELOADED
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive
مد بازی : Single,Mylti Players
حمایت توسط :  Traveller's Tales
درجه بندی سنی : Pegi 7
قابلیت آنلاین:دارد
دنیای LEGOها همیشه سرگرم کننده است، چه زمانی که با اسباب بازی های آن هر چیزی که در تخیلمان بود، می ساختیم و چه حالا که در قالب یک بازی ویدئویی با آن ها بازی می کنیم. حال، این سرگرمی به یک منبع بزرگ دیگر متصل شده است. قهرمان های دنیای کمیک های DC اینبار در قالب شخصیت های LEGO خوا

ادامه مطلب+Download دانلود بازی LEGO Batman 2 DC Super Heroes


مروزه یکی از مشکلات اصلی خودروهای الکتریکی، اتمام سریع شارژ و برد کم مسافت آنها در برابر رقبای سوخت فسیلی شان است. اما تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی ماشین های الکتریکی در صورت حل این مشکل و امکان طی مسافت بسیار بالا بدون نیاز به شارژ، بسیار آسان تر می شود. این همان ایده ای است که باعث تشکیل تیم تحقیقاتی برای کار بر روی نمونه اولیه جاده با الکتریسیته بیسیم در دانشگاه تویوهاشی ژاپن شده است. 
این تیم طی برنامه نمایشی که در دانشگاه تویوهاشی ترتیب داده بود، با موفقیت نیروی الکتریسیته را از درون یک لایه بتنی به ضخامت ۱۰ سانتی متر عبور داد. آنها موفق شدند نیروی برق ۵۰ تا ۶۰ واتی را از درون بلوک سیمانی عبور داده و از طریق دو چرخ اتومبیل آن را به لامپ برسانند. این پروژه EVER یا Electric Vehicle on Electrified Roadway نام دارد و اعضای تیم تحقیقاتی امیدوارند که روزی این رویا به واقعیت بپیوندد و ماشین های الکتریکی بدون نیاز به شارژ، مسیرهای طولانی را در اتوبان ها بپیمایند. 

البته تا محقق شدن چنین آرزویی هنوز باید از برخی موانع عبور کرد. مهم ترین مانع هم، آن است که برای شارژ ماشین الکتریکی هنگام عبور از چنین جاده ای، نیاز به الکتریسیته ای داریم که ۱۰۰ برابر قویتر از آنچه امروز آزمایش شد، باشد. و البته باید بتواند از لایه بتنی با قطری حداقل دو برابر میزان تست شده عبور کند. این تیم تحقیقاتی می گوید که در حال کار بر روی بهبود و افزایش کارایی این سیستم هستند و قصد دارند کار را تا مرحله تجاری سازی ایده شان پیش ببرند. مانع مهم دیگر در زمینه اجرایی شدن چنین طرحی، نیاز به نوسازی خیابان، جاده و بزرگراه ها و عبور ابزارهای لازم از زیر آنها است که هزینه بسیار زیادی را می طلبد.


ماشین های لوکسی همچون BMW در نگاه اول باید در کنار قیمت بسیار بالا و کیفیت ساخت عالی شان، نکات امنیتی فراوانی را هم رعایت کنند. اما به نظر می رسد که به تازگی با کشف یک رخنه امنیتی کوچک در تولیدات این کارخانه، اوضاع کمی به هم ریخته. به شکلی که میزان سرقت BMW در انگلیس طی سال جاری با صعود غیرقابل انتظاری روبرو شده است. برخی منابع اذعان دارند که از ابتدای ۲۰۱۲ تا کنون بیش از ۳۰۰ دستگاه مدل های مختلف BMW به سرقت رفته اند. جالب اینکه دزدگیر و سیستم ایموبلایزر ماشین های سرقت شده فعال نشده و هیچ مزاحمتی برای سارقان ایجاد نکرده است. 

کارشناسان گمان می کنند که شیوه احتمالی کار سارقان، استفاده از دستگاه هایی است که به پورت OBD ماشین متصل شده و سویچ های خام را در سیستم امنیتی ماشین تعریف می کنند. به این صورت ماشین بدون هیچ سر و صدایی سرقت شده و برای صاحبش تنها یک کلید بی مصرف باقی می ماند که در صورت پیدا کردن ماشین هم، نمی تواند از آن استفاده کند. 

البته جزئیات فرآیند این سرقت ها کمی با یکدیگر تفاوت دارند، اما تمامی گزارشات حاکی از آن است که شیوه کاری آنها بر پایه ابزار و روش های یکسانی بنا شده است. مرحله اول ورود به ماشین است که یک بلوکه کننده سیگنال RF (رادیو فرکانس) باعث قطع ارتباط سویچ ماشین با دستگاه های کنترلی آن می شود. این کار جلوی فعال کردن سیستم امنیتی ماشین توسط صاحب آن و قفل شدن درب ها هنگام خروج از اتومبیل را می گیرد. البته برخی دزدهای ناشی و کم تجربه از شکستن شیشه پنجره اتومبیل برای این کار استفاده می کنند. البته همین گروه افراد ناشی هم به نظر می رسد که از دستگاه های ویژه ای بهره می برند که باعث نفوذ به سیستم اولتراسونیک دزدگیر ماشین و از کار افتادن آژیر آن می شود. 

پس از آنکه به هر شیوه ای وارد ماشین شدند، از طریق اتصال به پورت OBD-II اتومبیل، به آی دی دیجیتالی منحصر به فرد سویچ آن ماشین دست پیدا می کنند و به راحتی سویچ خامی را که در اختیار دارند، با این آی دی دیجیتالی از نو برنامه ریزی می کنند. اکنون ماشین با دزدان گرامی همچون صاحب اصلی خود رفتار کرده و بدون دردسر همراه آنها می رود. 

تمام ماشین هایی که در اروپا فروخته می شوند، باید دسترسی بدون محدودیتی را از طریق پورت OBD-II فراهم کنند و کدهای OBD را باز بگذارند تا مکانیک های خارج از سیستم خدمات کارخانه و تعمیرگاه های متفرقه هم امکان کار با آن را داشته باشند. البته موج اخیر سرقت BMW در مقایسه با دیگر کارخانه های اتومبیل سازی نشان از آن دارد که نباید تنها OBD را مقصر شناخت، شاید فراوان بودن قطعات یدکی این اتومبیل (از جمله کلیدهای دیجیتالی خام) هم تاثیر به سزایی در این زمینه داشته باشد. 

از همین رو، به تازگی سایت ها و فروم های مربوط به BMW به دارندگان تمامی مدل های سری 1 تا X6 این اتومبیل در خصوص مراقبت های امنیتی بیشتر، مرتبا تذکر می دهند. هرچند که مدیر رسانه ای BMW در انگلیس اعتقاد دارد که ماشین های مدل بالا و گرانقیمت همیشه هدف اصلی سارقان بوده اند و ما شاهد سرقت اتومبیل های تمامی کارخانه ها هستیم و این منحصر به BMW نیست. 

البته تعداد بسیار بیشتر و بالاتر از حد معمول ماشین های این کارخانه نشان از غیرعادی بودن اوضاع دارد و شاید سارقان و هکرها رخنه امنیتی جدیدی را در این ماشین پیدا کرده اند که چنین دسترسی آسانی را به آنها عطا کرده است. از دیگر سو امکانات امنیتی BMW در مدل های جدیدش کاملا محدود است و شما انتخاب چندانی ندارید. البته شاید یکی از بهترین نکات امنیتی (که البته چندان هم خوش آیند نیست) قطع کردن پورت OBD-II و یا استفاده از قفل های فیزیکی بیرونی برای جلوگیری از دسترسی آسان به آن است. شاید هم پیش بینی استفاده از یک PIN یا رمزعبور برای دسترسی به این بخش های حیاتی امنیتی خودرو توسط کارخانه، تا حد بسیار زیادی بتواند جلوی این گونه سرقت ها را بگیرد. 

شما چه راه حلی برای جلوگیری از سرقت های این چنینی پیشنهاد می کنید؟

سلام به همه ی بازدید کنندگان سایت نوشته های من . این سایت در باره ی هرگونه موضوع مطلب جمع میکند و یا مینویسد.

درباره ی خودم  من نو جوانی با شور و اشتیاق هستم که به ماشین , طراحی , گرافیک , کامپیوتر و... علاقه ی بسیار دارم و امیدوارم که از سایت من نهایت استفاده و یادگیری و لذت را ببرید

با تشکر محمد حسین مدیر سایت

نظرسنجی

سایت ما چگونه است؟